poniedziałek, 17 grudnia 2012

Przedświątecznie

No, prezenty popakowane (ostatnie jeszcze spływają kurierami), choinka wystrojona. Porządki podzieliłam na etapy, bo już mi ciężko z brzuchalem się gimnastykować prze ścieraniu kurzy...;)
A w planie jeszcze cały czas cekinówki i realizacja ostatnich zamówień. Sporo, ale dam radę :)

W dodatku ciągle już wybiegam w przód z planami, planuję wyprawkę, próbuję się zdecydować na jakiś wózek, szukam, szperam, czytam, dopytuję innych mam... Głowa pełna.


Rekin Reniek wczoraj miał swój wielki dzień :) A właściwie wielką noc!
Dał radę, zobaczcie :)




A tutaj coś mega cudownego!!!

Takie cudo udało mi się wygrać w konkursie Pracowni Konik na Biegunach!!! 




Piękny... I mój!!!!

Super :)


Zaczęłam też przemyśliwać candy u siebie... Ale to dopiero po Nowym Roku, na dobry początek:)


P.S. Prawie zapomniałam........... Ruszyła strona pracowni na fb, zapraszam :)


www.facebook.com/PracowniaPodAniolami


Pozdrawiam! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz